Na temat

  • Inna waluta
    Większość krajów świata posiada różne waluty. Stabilność ich kursu uzależniona jest od wielu różnych czynników. Znaczenie ma przede wszystkim sytuacja polityczna w danym kraju, poziom rozwoju gospodarczego oraz prowadzony przez …
  • Tworzenie biznesu rodzinnego
    Biznes dla każdego z nas jest szansą na to, aby mieć na przykład możliwość do korzystania ze wszystkiego. Dla nas jest zawsze wiele możliwości, które daje nam coś, co idealnie …

Strony

Obsługa korespondencji wychodzącej

Obieg dokumentów w firmie. Pracownik administracyjny – zawód pełen wyzwań

Wiele osób traktuje pracę recepcjonistki w firmie z lekkim przymrużeniem oka. Nie zdają sobie oni jednak sprawy z tego, jak bardzo wymagające jest to stanowisko. Pracownik recepcji ma na swojej głowie szereg naprawdę znaczących i poważnych obowiązków. Należą do nich między innymi: umawianie spotkań, zamawianie artykułów biurowych. dbanie o właściwe zaopatrzenie całego biura, przyjmowanie gości, odbieranie telefonów i kierowanie rozmówców do właściwych działów oraz najważniejsze – obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. To wyjątkowo czasochłonny obowiązek, który ma duże znaczenie.

Ogrom zadań nie dla każdego

W dużych przedsiębiorstwach każdy nawet najmniej ważny list musi zostać zarejestrowany i wpisany do stosownej księgi. To samo tyczy się poczty wychodzącej. W firmach zatrudniających ponad pięćdziesiąt osób takich listów może być naprawdę wiele. Dlatego ważne jest, aby stanowisko obsługi recepcji obejmowane było przez osobę niezwykle sumienną, odpowiedzialną, dokładną, kompetentną.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>