Na temat

  • Odwiedzamy urzędyOdwiedzamy urzędy
    Jeśli zdecydowałeś się na założenie własnego biznesu, na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że czeka cię odwiedzenie urzędu skarbowego oraz zakładu ubezpieczeń społecznych. Odwiedzenie tych dwóch instytucji jest konieczne, …
  • Domowe finanseDomowe finanse
    Każdy stara się o to, aby mieć w dzisiejszych czasach jak najwięcej pieniędzy na swoje potrzeby. Z tego też względu warto jest się naprawdę zastanowić nad organizowaniem dla siebie na …

Strony

Obsługa korespondencji wychodzącej

Obieg dokumentów w firmie. Pracownik administracyjny – zawód pełen wyzwańWiele osób traktuje pracę recepcjonistki w firmie z lekkim przymrużeniem oka. Nie zdają sobie oni jednak sprawy z tego, jak bardzo wymagające jest to stanowisko. Pracownik recepcji ma na swojej głowie szereg naprawdę znaczących i poważnych obowiązków. Należą do nich między innymi: umawianie spotkań, zamawianie artykułów biurowych. dbanie o właściwe zaopatrzenie całego biura, przyjmowanie gości, odbieranie telefonów i kierowanie rozmówców do właściwych działów oraz najważniejsze – obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. To wyjątkowo czasochłonny obowiązek, który ma duże znaczenie. Ogrom zadań nie dla każdego W dużych przedsiębiorstwach każdy nawet najmniej ważny list musi zostać zarejestrowany i wpisany do stosownej księgi. To samo tyczy się poczty wychodzącej. W firmach zatrudniających ponad pięćdziesiąt osób takich listów może być naprawdę wiele. Dlatego ważne jest, aby stanowisko obsługi recepcji obejmowane było przez osobę niezwykle sumienną, odpowiedzialną, dokładną, kompetentną.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>